Derby cover gravering
- IRONfleX
- 100-199
Derby cover gravering
Middels dit schrijven heb ik al een aantal SON-ers voorzien van een custom Derby Cover voor hun Sporty.
Mocht je op zoek zijn naar iets anders dan de standaard Derby (chrome of wrinkle mat zwart of glossy zwart) dan kun je mij berichten.
Ik kan je op verzoek een PDF met reeds eerder ontworpen Derby Covers toesturen. Het is ook mogelijk om je eigen ontwerp aan te leveren of een door mij ontworpen design (in overleg) te maken.
Stuur me dan een email met een foto van je bike (derby zijde), de wensen die je hebt en dan kunnen we in overleg bespreken wat de mogelijkheden zijn.
Mail adres is: aribeiro@caiway.nl
Spread the Sporty Vibe!
Mocht je op zoek zijn naar iets anders dan de standaard Derby (chrome of wrinkle mat zwart of glossy zwart) dan kun je mij berichten.
Ik kan je op verzoek een PDF met reeds eerder ontworpen Derby Covers toesturen. Het is ook mogelijk om je eigen ontwerp aan te leveren of een door mij ontworpen design (in overleg) te maken.
Stuur me dan een email met een foto van je bike (derby zijde), de wensen die je hebt en dan kunnen we in overleg bespreken wat de mogelijkheden zijn.
Mail adres is: aribeiro@caiway.nl
Spread the Sporty Vibe!
Sportster Owners * Ride it - Like they Stole it! ©
- Charter
- 200-349
Re: Derby cover gravering
Hey Alex,
Heb jij een derby cover met een 8ball (pool) en timing cover.
Ben er weleens 1 tegengekomen op kleinanzagen ebay met een halve echte 8ball .. zeer gaaf
Gr
Heb jij een derby cover met een 8ball (pool) en timing cover.
Ben er weleens 1 tegengekomen op kleinanzagen ebay met een halve echte 8ball .. zeer gaaf
Gr
“Gr Art”
- RC roadster
- 800-899
Ik ben benieuwd .
- scheurneusje
- 900-999
- Contacteer:
yep bij mij is het ook super gelukt he, en super mooi..
aan te bevelen,wat ik me nog wel afvroeg @IRONfleX zit er een aflak laagje overheen??
Toedeloe Karin
aan te bevelen,wat ik me nog wel afvroeg @IRONfleX zit er een aflak laagje overheen??
Toedeloe Karin
Never Give Up
- IRONfleX
- 100-199
@Ch@rter
Heb ik niet liggen maar kan ik uiteraard voor je ontwerpen. Je kunt me het best even mailen… bespreken we de mogelijkheden.
Gr. Alex
Toegevoegd in 6 minuten 17 secondes:
Hier nog wat eerder gemaakt Derby’s…
Toegevoegd in 9 minuten :
@scheurneusje
Heb zelf al een paar jaar een Derby en rond Luchtfilter op m’n bike zitten. Beide niet afgelakt en zien er nog superstrak uit (net als mijn vrouw;)
Lex
Heb ik niet liggen maar kan ik uiteraard voor je ontwerpen. Je kunt me het best even mailen… bespreken we de mogelijkheden.
Gr. Alex
Toegevoegd in 6 minuten 17 secondes:
Hier nog wat eerder gemaakt Derby’s…
Toegevoegd in 9 minuten :
@scheurneusje
Heb zelf al een paar jaar een Derby en rond Luchtfilter op m’n bike zitten. Beide niet afgelakt en zien er nog superstrak uit (net als mijn vrouw;)
Lex
- Charter
- 200-349
Ik heb mn vriendin destijds wel afgelakt, maar wordt nu langzaam Craquelé
Is dit te doen voor jou in kleur op de derby ..
Is dit te doen voor jou in kleur op de derby ..
“Gr Art”
- RC roadster
- 800-899
Bij deze het resultaat . Ik ben enorm te vrede van het resultaat! En het werk van @IRONfleX
In de toekomst ga ik het inspectie plaatje ook laten graveren . Iemand een idee wat ik daar kan opzetten ? Want dit steekt nu wel af, vindt ik persoonlijk .
In de toekomst ga ik het inspectie plaatje ook laten graveren . Iemand een idee wat ik daar kan opzetten ? Want dit steekt nu wel af, vindt ik persoonlijk .
- MoneyFor
- 3000+
- Contacteer:
Ziet er top uitRC roadster schreef: ↑24 feb 2022 06:33 Bij deze het resultaat . Ik ben enorm te vrede van het resultaat! En het werk van @IRONfleX
Persoonlijk zou ik het gewoon zwart maken, in wrinkle zelfs, zodat het mooi aansluit bij het geheel en geen aandacht trekt, dat ook nog graveren kan wat druk overkomen.RC roadster schreef: ↑24 feb 2022 06:33 In de toekomst ga ik het inspectie plaatje ook laten graveren . Iemand een idee wat ik daar kan opzetten ? Want dit steekt nu wel af, vindt ik persoonlijk .
- RC roadster
- 800-899
Ja,... je kunt gelijk hebben. Anders kan ik eerst een cover bestellen in wrinkle. En daarachter bekijken wat ik er mee ga doen. Eerst zo wat genieten van dit uitzicht. Ik heb de muller power clutch ook geïnstalleerd. voelt toch beter aan .
- IRONfleX
- 100-199
@Charter
Mooi idee! Vind ik persoonlijk de mooiste gascap uitvoering die er is.
De gravering kan ik verzorgen. Logo kan ik prima namaken. Alleen het inkleuren (zou mooi zijn als deze door een pinstriper kan worden gedaan) daar heb ik niemand voor. Maar die zal vast te vinden zijn.
Stuur me anders een mailtje (kan ik je m’n nummer geven) dan kunnen we het bespreken.
Toegevoegd in 4 minuten 1 seconde:
@RC roadster
Thanks voor het plaatsen van de foto en je reactie.
De keuze voor wrinkle black (zie voorbeeld met skull voor Charles met 4 gats Derby) is persoonlijk. Maar beide is mogelijk.
De inspection cover (naast de Derby) heb ik onlangs ook laten coaten in zwart. Heb er alleen nog niets op gegraveerd. Zodra ik daar iets voor ontworpen heb dan zal ik deze na gravering ook plaatsen.
Mooi idee! Vind ik persoonlijk de mooiste gascap uitvoering die er is.
De gravering kan ik verzorgen. Logo kan ik prima namaken. Alleen het inkleuren (zou mooi zijn als deze door een pinstriper kan worden gedaan) daar heb ik niemand voor. Maar die zal vast te vinden zijn.
Stuur me anders een mailtje (kan ik je m’n nummer geven) dan kunnen we het bespreken.
Toegevoegd in 4 minuten 1 seconde:
@RC roadster
Thanks voor het plaatsen van de foto en je reactie.
De keuze voor wrinkle black (zie voorbeeld met skull voor Charles met 4 gats Derby) is persoonlijk. Maar beide is mogelijk.
De inspection cover (naast de Derby) heb ik onlangs ook laten coaten in zwart. Heb er alleen nog niets op gegraveerd. Zodra ik daar iets voor ontworpen heb dan zal ik deze na gravering ook plaatsen.
- RC roadster
- 800-899
@IRONfleX Ik hou u op de hoogte wat ik ga doen met het inspection cover !
- Charter
- 200-349
Ik zou m lakzwart spuiten en heel subtiel de GraverenRC roadster schreef: ↑24 feb 2022 06:33 Bij deze het resultaat . Ik ben enorm te vrede van het resultaat! En het werk van @IRONfleX
Komt het zwart mooi overeen met je nwe blinkende derby cover en shifter
Just my 10cents
“Gr Art”
- Charter
- 200-349
Ik heb jouw nummer @IRONfleX en bel jou binnenkort even over de red star derby cover .. en is idd de mooiste classic gascap .. lang naar gezocht, hard to find
Gr
Art
Gr
Art
“Gr Art”
- RC roadster
- 800-899
Als ik iets zou laten graveren op de inspection cover zou het sowieso iets subtiel zijn. Maar ben aan het twijfelen of dat ik het gloss (blinkend) zou nemen of in wrinkle. Bij het ene valt het weg en hij het andere gaat het passen bij de shifter en derby cover. Is een moeilijke,... . Of niks laten graveren zodat de derby cover de meeste aandacht trekt. zal er nog wat moeten over nadenken.
@IRONfleX Heb je toevallig een foto van een Sportster die de derbycover en inspection cover in gloss hebben laten graveren. Zodat ik het uitzicht kan zien. En als je toevallig nog een foto hebt van een Sportster met de combinatie gloss (derby) en wrinkle (inspection cover). zou leuk zijn . Dan kan ik die combinatie ook eens bekijken .
- IRONfleX
- 100-199
Het graveren beperkt zich overigens niet alleen voor Derby covers… ook Airfilters en Sidecovers zijn mogelijk.
Zie afbeeldingen.
Zie afbeeldingen.
- IRONfleX
- 100-199
Today’s work…
Via van Vuuren motoren in Brandwijk dit custom made ontwerp voor Roel Hijmans z’n Derby cover gegraveerd.
Via van Vuuren motoren in Brandwijk dit custom made ontwerp voor Roel Hijmans z’n Derby cover gegraveerd.
- Dorski
- 350-499
Ziet er weer goed uit
- IRONfleX
- 100-199
- ronnie
- 350-499
Het is dat ik het niet echt bij mijn motor vind passen...... maar je maakt prachtig werk
- IRONfleX
- 100-199
Kwestie van smaak inderdaad.
Tot nu toe alleen maar positieve reacties… leuk om te ontwerpen naar idee/wens vooral.
De rest doet de (prijzige) machine…
Spread The Vibe!
Tot nu toe alleen maar positieve reacties… leuk om te ontwerpen naar idee/wens vooral.
De rest doet de (prijzige) machine…
Spread The Vibe!