Bevestiging achterknipperlichten op fender struts

Alle andere technische zaken.
Gesloten
Ginoraoul
10-24
10-24
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 dec 2021 08:58
Has thanked: 13 times
Been thanked: 5 times

Bevestiging achterknipperlichten op fender struts

Ongelezen bericht door Ginoraoul »

Hi allemaal,

Een vraagje voor deze leek. Ik krijg vanuit mijn garage de bijgevoegde foto toegestuurd waarbij hij aangeeft dat er misschien een rubber of voet ontbreekt omdat de achterknipperlichten niet goed aansluiten op de fender struts.

Naar mijn weten ontbreekt er niks maar graag jullie mening omdat jullie er meer verstand van hebben :lol:
Bijlagen
IMG-20230420-WA0038.jpg
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1319 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: Bevestiging achterknipperlichten op fender struts

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Die moer hoeft daar helemaal niet te zitten, de pinker met pinkersteun moet eerst rechtstreeks op de fenderstrut gemonteerd worden terwijl die nog
los, normaal is dat een bout die dan door de fenderstrut gaat tot in de pinker zelf en zo het geheel tegen elkaar vasttrekt.

Vervolgens wordt de fenderstrut met pinker reeds op gemonteerd tegen het spatbord gemonteerd, die garage zou me al heel veel vertrouwen geven :lol:


Indicator.png
Indicator.png (451.54 KiB) 236 keer bekeken
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Gebruikersavatar
RC roadster
700-799
700-799
Berichten: 796
Lid geworden op: 03 jan 2020 19:33
Locatie: Affligem Belgium
Has thanked: 424 times
Been thanked: 400 times

Re: Bevestiging achterknipperlichten op fender struts

Ongelezen bericht door RC roadster »

De max,... heheh.
Ja,... we kunnen er misschien meelachen. Maar je hebt er wel voor betaald voor deze werken,... . Als je me begrijpt.

Ik zit in zo een groepje vrienden die met HD rijden. En wat ik daar de max aan vindt. Is dat ze altijd commentaar hebben op mensen die zelf aan hunne moto of Harley werken,... (Op mij hebben ze ook altijd commentaar :knipoog: ). Ok,... af en toe wel terecht als je soms kijkt wat sommige soms uitsteken,... .
Maar zij,... klagen altijd over de factuur en raar maar waar . Als ze thuis komen met hunne Harley zijn ze altijd bezig met het werk op hernieuw te doen. Omdat de afwerking niet 100% is,... Of moeten ze een deel weer lossen omdat ze in de garage de stekker van de radio vergeten te koppelen zijn ,... . Of moeten ze hem volledig kuisen omdat hij vol vettig vingers staan,... . Noem maar op. En toch blijven ze gaan,... .

Een tijdje geleden heeft er 1 van mijn vrienden zijne achterband laten vervangen op zijn Sportster bij de HD garage,... . Factuur 920€,... (Zelf gezien) . Met commentaar dat er een stock breuk was en dat ze de band speciaal hebben laten afkomen naar HD dealer,... . Daarmee dat de prijs zo hoog ligt,... . Ja,... .

Sorry voor mijn gezaag,... maar moest er eens uit ,... .
Ginoraoul
10-24
10-24
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 dec 2021 08:58
Has thanked: 13 times
Been thanked: 5 times

Re: Bevestiging achterknipperlichten op fender struts

Ongelezen bericht door Ginoraoul »

[/b]
MoneyFor schreef: 21 apr 2023 07:09 Die moer hoeft daar helemaal niet te zitten, de pinker met pinkersteun moet eerst rechtstreeks op de fenderstrut gemonteerd worden terwijl die nog
los, normaal is dat een bout die dan door de fenderstrut gaat tot in de pinker zelf en zo het geheel tegen elkaar vasttrekt.

Vervolgens wordt de fenderstrut met pinker reeds op gemonteerd tegen het spatbord gemonteerd, die garage zou me al heel veel vertrouwen geven :lol:



Indicator.png
Hi thanks voor je reactie...haha ja ach ik heb er wel vertrouwen in hoor. Zolang hij de rest maar snapt en dit soort dingen even niet weet maar snap zeker je punt. Maar daarvoor heb ik deze groep 😁👍
Ginoraoul
10-24
10-24
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 dec 2021 08:58
Has thanked: 13 times
Been thanked: 5 times

Re: Bevestiging achterknipperlichten op fender struts

Ongelezen bericht door Ginoraoul »

RC roadster schreef: 21 apr 2023 10:35 De max,... heheh.
Ja,... we kunnen er misschien meelachen. Maar je hebt er wel voor betaald voor deze werken,... . Als je me begrijpt.

Ik zit in zo een groepje vrienden die met HD rijden. En wat ik daar de max aan vindt. Is dat ze altijd commentaar hebben op mensen die zelf aan hunne moto of Harley werken,... (Op mij hebben ze ook altijd commentaar :knipoog: ). Ok,... af en toe wel terecht als je soms kijkt wat sommige soms uitsteken,... .
Maar zij,... klagen altijd over de factuur en raar maar waar . Als ze thuis komen met hunne Harley zijn ze altijd bezig met het werk op hernieuw te doen. Omdat de afwerking niet 100% is,... Of moeten ze een deel weer lossen omdat ze in de garage de stekker van de radio vergeten te koppelen zijn ,... . Of moeten ze hem volledig kuisen omdat hij vol vettig vingers staan,... . Noem maar op. En toch blijven ze gaan,... .

Een tijdje geleden heeft er 1 van mijn vrienden zijne achterband laten vervangen op zijn Sportster bij de HD garage,... . Factuur 920€,... (Zelf gezien) . Met commentaar dat er een stock breuk was en dat ze de band speciaal hebben laten afkomen naar HD dealer,... . Daarmee dat de prijs zo hoog ligt,... . Ja,... .

Sorry voor mijn gezaag,... maar moest er eens uit ,... .
Ja snap volledig je punten en echt wel terecht hoor....ik wil zeker niet alle garages over 1 kant scheren maar er zullen er genoeg zijn die een slaatje proberen te slaan uit de klusjes voor leeks (zoals mezelf). Ondanks dat geloof ik niet dat deze persoon dat probeert te doen en heb ik er volle vertrouwen.

Het liefst doe ik dingen ook zelf maar heb geen ruimte (geen tuin) en de motor open en bloot op een open parkeerplaats voor de deur laten staan lijkt mij geen optie. Wie weet word ik nog eens zo handig als de meesten hier.

Zagen en klagen mag altijd... :D
Ginoraoul
10-24
10-24
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 dec 2021 08:58
Has thanked: 13 times
Been thanked: 5 times

Re: Bevestiging achterknipperlichten op fender struts

Ongelezen bericht door Ginoraoul »

Is ondertussen opgelost dus ik sluit hem. Thanks 👍
Gesloten