Livewire & Zero motorcycles for 2020
- MoneyFor
- 3000+
- Berichten: 3191
- Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
- Locatie: Heusden - België
- Contacteer:
- EasyWim
- 800-899
- Berichten: 866
- Lid geworden op: 21 sep 2019 21:16
- Locatie: Purmerend (NL)
Re: Livewire & Zero motorcycles for 2020
Zou er ook een elektrische chopper komen
- MoneyFor
- 3000+
- Berichten: 3191
- Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
- Locatie: Heusden - België
- Contacteer:
Re: Livewire & Zero motorcycles for 2020
Kan een projectje worden, en livewire kopen en slopen om in een Softailframe te hangen met ape er op
-
- 10-24
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 29 mar 2020 12:52
Re: Livewire & Zero motorcycles for 2020
Die Zero ziet er helemaal plastic fantastic uit.
Dan nog liever dat prototype van Kawasaki, inclusief echte zes versnellingsbak.
Dan nog liever dat prototype van Kawasaki, inclusief echte zes versnellingsbak.
- Siegfriedson
- 100-199
- Berichten: 163
- Lid geworden op: 22 sep 2015 09:18
- Locatie: Loosduinen
- Johan m
- 500-599
- Berichten: 554
- Lid geworden op: 21 sep 2015 21:08
Re: Livewire & Zero motorcycles for 2020
Zag bij motorsaloon dat die Livewire begon bij €34000,-
Het kan aan mij liggen, maar ik vind het nogal veel geld.
Het kan aan mij liggen, maar ik vind het nogal veel geld.
- MoneyFor
- 3000+
- Berichten: 3191
- Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
- Locatie: Heusden - België
- Contacteer:
Re: Livewire & Zero motorcycles for 2020
De ontwikkeling kosten willen ze er graag uithalen, volgens wat ik hoor wordt die zelfs aan die prijs nog verkocht met verlies en zullen de volgende elektrische modellen
het moeten goed maken. Bij ons zit die rond de 30K en vind dat teveel in verhouding met de Zero die sneller is en een groter rijbereik heeft + 10K goedkoper is.
Kan plastic zijn maar rijd fantastisch, heb enige tijd geleden proef gereden en dat ding is lekker vinnig en wendbaar. Nu dit jaar zal het er niet meer van komen doorBlownorange schreef: ↑25 apr 2020 19:32 Die Zero ziet er helemaal plastic fantastic uit.
Dan nog liever dat prototype van Kawasaki, inclusief echte zes versnellingsbak.
die Corona shit. Ik zit helemaal achteruit met m'n plannen van uitbreiding voor de stalling nu maar volgend jaar als alles er staat zal er sowieso een elektrische aan
de stal worden toegevoegd. Hopelijk is er dan van HD ook nog een ander model en de Livewire wat opgekrikt van rijbereik dan ga ik nog twijfelen maar anders wordt
het hoogst waarschijnlijk die Zero .... en het hoeft niet bij eentje te blijven, heb plaats zat dan .
Vergeet dat schakelen, een elektrische fiets heeft net dat ongeremd vermogen door de automaat en schiet vooruit als een speer, dan ga je niet beginnen met te
schakelen om de boel te gaan vertragen .
- EasyWim
- 800-899
- Berichten: 866
- Lid geworden op: 21 sep 2019 21:16
- Locatie: Purmerend (NL)
Re: Livewire & Zero motorcycles for 2020
Zo misschien (fotoshopped):
- MoneyFor
- 3000+
- Berichten: 3191
- Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
- Locatie: Heusden - België
- Contacteer:
Re: Livewire & Zero motorcycles for 2020
Dat mogen ze van mij zeker doen, kan ik tenminste rechtop zitten want dat is het enigste probleem voor mij. Ik kan niet meer voor over gebogen zitten op de motor
want anders had ik ook nooit de GSXR verkocht . Nu de Zero valt op zich wel mee van zithouding, idem voor de Livewire maar nog rechter mag best voor mij.
want anders had ik ook nooit de GSXR verkocht . Nu de Zero valt op zich wel mee van zithouding, idem voor de Livewire maar nog rechter mag best voor mij.
-
- 10-24
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 29 mar 2020 12:52
Re: Livewire & Zero motorcycles for 2020
@ money..
Koop dan een scooter. Hoef je ook niet te schakelen, een hoop plastic en het klinkt tenminste nog een beetje.
Koop dan een scooter. Hoef je ook niet te schakelen, een hoop plastic en het klinkt tenminste nog een beetje.
- MoneyFor
- 3000+
- Berichten: 3191
- Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
- Locatie: Heusden - België
- Contacteer:
Re: Livewire & Zero motorcycles for 2020
Blownorange schreef: ↑26 apr 2020 12:56 @ money..
Koop dan een scooter. Hoef je ook niet te schakelen, een hoop plastic en het klinkt tenminste nog een beetje.
Heb ik al, een hele grote hoop plastic alleen moet ik nog schakelen
Maar zolang je zelf de gewaarwording van het koppel dat onmiddellijk beschikbaar is niet hebt ondervonden kan je er niet over meepraten en is de automatische reactie om je er
negatief over uit te laten. Ik hoor zelf ook graag de motor en de uitlaat en nog veel liever het huilen van een GSXR maar de elektrische motoren komen nu eenmaal op en daar is
niets aan te doen.
Het gaat dan ook niet over wel of niet willen schakelen maar bij een elektrische motor bied dit geen enkele meerwaarde, je gaat enkel de boel vertragen. Ik heb zelf een i3 voor de
vrouw en ondervind dat als ik een wagen nodig heb die sneller neem dan de Abarth 595 Competizione met +230pk die ook in de gargage staat. Als je graag lawaai wil moet je zeker
die laatste nemen maar de elektrische i3 is zo snel en geruisloos dat het een genot is om te rijden en ik rijd niet graag meer met de wagen, ik kom van 60K per jaar en ben blij dat
ik er van af ben .
Dus een elektrische motor komt er zeker wel, een plastieken of niet dat zien we nog wel, misschien is die tegen dan wel van carbon zoals de i3
- EasyWim
- 800-899
- Berichten: 866
- Lid geworden op: 21 sep 2019 21:16
- Locatie: Purmerend (NL)
Re: Livewire & Zero motorcycles for 2020
Ik ben ook vanwege mijn rug overgestapt naar HD. Nu bezig een iets hoger stuur te plaatsen zodat ik helemaal recht kom te zitten Dat geplof uit de HD compenseert wel enigszins het gemis aan gejank uit de ZXR. Ik kan mij haast niet voorstellen dat een elektrische HD nog echt een kick kan geven maar dat zal ik gewoon zelf moeten ervaren inderdaad.MoneyFor schreef: ↑26 apr 2020 12:40 Dat mogen ze van mij zeker doen, kan ik tenminste rechtop zitten want dat is het enigste probleem voor mij. Ik kan niet meer voor over gebogen zitten op de motor
want anders had ik ook nooit de GSXR verkocht . Nu de Zero valt op zich wel mee van zithouding, idem voor de Livewire maar nog rechter mag best voor mij.
- MoneyFor
- 3000+
- Berichten: 3191
- Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
- Locatie: Heusden - België
- Contacteer:
Re: Livewire & Zero motorcycles for 2020
Mochten de lichamelijke belemmeringen er niet zijn was de keuze snel gemaakt, Lightning LS-218 ... bijna 350km/u, de snelste productie bike ooit.
En voor diegene die twijfelen ... ja snelheid primeert bij mij nu éénmaal boven alles.
Filmpje 1 .... waarschuwing zijn in het begin ook een scootmobiel en Segway te zien , klik op de foto's.
Filmpje 2 ..... you are going to jail fast, passende openingstekst
En voor diegene die twijfelen ... ja snelheid primeert bij mij nu éénmaal boven alles.
Filmpje 1 .... waarschuwing zijn in het begin ook een scootmobiel en Segway te zien , klik op de foto's.
Filmpje 2 ..... you are going to jail fast, passende openingstekst
-
- 1500-1749
- Berichten: 1651
- Lid geworden op: 20 sep 2015 23:36
Re: Livewire & Zero motorcycles for 2020
De livewire heeft toch het geluid van een straaljager mee gekregen van HD. Tenminste dat heb ik mij laten vertellen
- ch@rles
- 200-349
- Berichten: 329
- Lid geworden op: 25 sep 2015 23:53
Re: Livewire & Zero motorcycles for 2020
Voor mij géén Electrisch ding.
Dan stop ik nog liever.
Dan stop ik nog liever.
- Johan m
- 500-599
- Berichten: 554
- Lid geworden op: 21 sep 2015 21:08
Re: Livewire & Zero motorcycles for 2020
Daar gaat het mij niet om, ik weet niet of ik ooit een ga kopen maar ik sta er wel open voor.
Die €34000,- voor een livewire is waar ik problemen mee heb.
Bij de ontwikkeling van een gewone motorfiets gaat heel veel geld zitten in de krachtbron, niet dat ze daar zo veel geld in gestoken hebben bij Harley de afgelopen vijftig jaar...
De krachtbron in die Livewire hebben ze echt niet zelf ontwikkeld bij HD, die komt gewoon ergens van het schap.
Net zoals de accu’s.
Dat HD geen geld verdient met deze verkoopprijs is gewoon onzin, er zijn startup bedrijven die voor minder als de helft van de prijs winst maken met hun motorfietsen.
- MoneyFor
- 3000+
- Berichten: 3191
- Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
- Locatie: Heusden - België
- Contacteer:
Re: Livewire & Zero motorcycles for 2020
Maakt eerder een zoemend geluid, idem met de Zero, als je "vol gas" geeft dan zoemt die zzzzzzzzzz
De prijs is inderdaad veel te hoog en zou ik het er niet willen aan geven, in NL is het nog 4000 meer dan in BE, hier begint die vanaf 30.000. Het bewijs wordt geleverd dat het veelJohan m schreef: ↑27 apr 2020 00:12Daar gaat het mij niet om, ik weet niet of ik ooit een ga kopen maar ik sta er wel open voor.
Die €34000,- voor een livewire is waar ik problemen mee heb.
Bij de ontwikkeling van een gewone motorfiets gaat heel veel geld zitten in de krachtbron, niet dat ze daar zo veel geld in gestoken hebben bij Harley de afgelopen vijftig jaar...
De krachtbron in die Livewire hebben ze echt niet zelf ontwikkeld bij HD, die komt gewoon ergens van het schap.
Net zoals de accu’s.
Dat HD geen geld verdient met deze verkoopprijs is gewoon onzin, er zijn startup bedrijven die voor minder als de helft van de prijs winst maken met hun motorfietsen.
goedkoper kan , namelijk door Zero met maar liefst 10.000 verschil en een grotere actieradius er bovenop. Nu ik zie liever de Livewire maar zie geen voordeel erin of je moet naam-
merk geil zijn
- MoneyFor
- 3000+
- Berichten: 3191
- Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
- Locatie: Heusden - België
- Contacteer:
Re: Livewire & Zero motorcycles for 2020
Voor diegene die vrezen dat ze geen geluid of benzinegeur meer hebben is er een oplossing en meteen is de " Range anxiety " ook van de baan.
Gewoon een generator erop, kan je nog kiezen welke geur je wil, diesel of benzine
Gewoon een generator erop, kan je nog kiezen welke geur je wil, diesel of benzine
- EasyWim
- 800-899
- Berichten: 866
- Lid geworden op: 21 sep 2019 21:16
- Locatie: Purmerend (NL)
Re: Livewire & Zero motorcycles for 2020
Hoe diep kun je zinken Koop dan gewoon een elektrische auto of zoiets.
- MoneyFor
- 3000+
- Berichten: 3191
- Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
- Locatie: Heusden - België
- Contacteer: