2022 Street Glide Special

Voor leden die (ook) een andere motor/projekt hebben én Sportsterminded zijn!
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1320 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: 2022 Street Glide Special

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Mijn file disco ...

Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Gebruikersavatar
EasyWim
800-899
800-899
Berichten: 837
Lid geworden op: 21 sep 2019 21:16
Locatie: Purmerend (NL)
Has thanked: 621 times
Been thanked: 460 times

Re: 2022 Street Glide Special

Ongelezen bericht door EasyWim »

MoneyFor schreef: 29 nov 2022 09:32 Mijn file disco ...
Als dat niet opvalt... Ziet er goed uit! 8-)
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1320 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: 2022 Street Glide Special

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Vandaag de Classic levers van Rick's toegekregen, heb hier een gokje van 300€ gewaagd :lol:

Bij verkoop van mijn Fat Bob heb ik de Rick's -Good Guys levers die daarop stonden eraf genomen en bewaard, bedoeling was om ze te gebruiken op deze Street Glide
maar uiteraard paste ze niet, gaan enkel op de Softail line.

Na lang bestuderen van de nieuwe Classic line van Rick's vond ik de basis montage van de levers er vrij gelijkaardig uitzien en toen kreeg ik het idee :arrow: Als ik nu eens
de Classic line kocht voor de touring om daarna te proberen de levers van de base te doen en om te ruilen met die ik had zodat ik de wat sportievere ogende levers op
de SGS kon gebruiken en de Classic op mijn Fat Boy. Dus het boeltje maar besteld en waarempel het is nog gelukt ook :D

Rick's Classic line
Rick's Classic line


Eerst maar eens gemonteerd om te kijken of alles paste, moet zeggen dat ik 0,5mm van het afstandbusje heb moeten draaien om alles vlot te laten werken,
foutje vind ik voor die prijsklasse maar was maar een klein werkje en voor iemand zonder draaibank ook best te doen met een stukje schuurpapier.

De CLassics gemonteerd op de SGS
De CLassics gemonteerd op de SGS
De Classic koppeling lever op de SGS
De Classic koppeling lever op de SGS



Dan de Classic levers van de base gedemonteerd om de Good Guys levers te monteren

Classic
Classic


De Rick's-Good Guys op de SGS gemonteerd

Rick's -Good Guys
Rick's -Good Guys
Rick's -Good Guys
Rick's -Good Guys


Ben nu de Classic's aan het monteren op de Fat Boy en oogt leuk en zal zoveel beter te bedienen zijn, vind verstelbare levers altijd een meerwaarde voor het
rem en koppeling comfort, maar dat is mijn gedacht maar he.

.
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Gebruikersavatar
RC roadster
700-799
700-799
Berichten: 796
Lid geworden op: 03 jan 2020 19:33
Locatie: Affligem Belgium
Has thanked: 424 times
Been thanked: 400 times

Re: 2022 Street Glide Special

Ongelezen bericht door RC roadster »

Je bent weer goed bezig :thumbsup: .
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1320 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: 2022 Street Glide Special

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Heb de verwarmde grips geplaats maar vond het verwarmd zadel er wat over in prijs dus heb ik het stock zadel maar aangepast.


Heb een goede deal gedaan met de grips, kosten 410€ bij de dealer en heb ze overgenomen van iemand die ze gekocht had maar nooit
geplaatst en inmiddels zijn Harley had verkocht. Zaten nieuw in verpakking met etiketje er nog bij :D

20230115_142943.jpg

De bekleding verwijderen en terugplaatsen is een fluitje van een cent.
20230114_132815.jpg
20230114_135032.jpg

Ik heb gewoon een universele verwarmingset gekocht, kon ik er eentje verkloten ;)
20230114_135213.jpg

Gewoon op de gewenste maat knippen en klaar, heb er wel nog een nieuwe plastic folie overheen gedaan alvorens de bekleding terug te
plaatsen ( staat niet op de foto ).
20230114_140504.jpg

Bedienen gebeurd met de ACC schakelaar in het dashbord maar heb ook de meegeleverde schakelaar geplaatst omdat die 2 standen heeft,
warm en warmer :lol:
20230115_143519.jpg

De 2 standen schakelaar zit achter het hiteschild, je kan er desgewenst aan tijdens het rijden maar laat hem gewoon op de warmste stand
staan en kan het aan / uit bedienen via het dashbord.
20230115_143532.jpg

Het resultaat
20230115_143547.jpg
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Gebruikersavatar
RC roadster
700-799
700-799
Berichten: 796
Lid geworden op: 03 jan 2020 19:33
Locatie: Affligem Belgium
Has thanked: 424 times
Been thanked: 400 times

Re: 2022 Street Glide Special

Ongelezen bericht door RC roadster »

Mooie deal gedaan met de handvaten ;) .

Wist niet dat dit zo gemakkelijk ging die bekleding van u zadel. Kan je eigenlijk een originele bekledingen bestellen bij HD ? Zodat je deze dan zelf kunt overtrekken of laten overtrekken ?
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1320 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: 2022 Street Glide Special

Ongelezen bericht door MoneyFor »

RC roadster schreef: 15 jan 2023 20:15 Mooie deal gedaan met de handvaten ;) .
Yep -100€ voor hetzelfde product en ook nieuw, is goed voor mij ;)

Wist niet dat dit zo gemakkelijk ging die bekleding van u zadel. Kan je eigenlijk een originele bekledingen bestellen bij HD ? Zodat je deze dan zelf kunt overtrekken of laten overtrekken ?
Had vroeger iemand in Berchem zitten die overtrekken op maat maakte, ik deed dan zelf de originele bekleding eraf en gaf die aan hem, dan had hij meteen het juiste patroon.
Ik koos dan het gewenste materiaal en uitzicht en kon dit nadien op een halfuurtje max monteren, was beter en mooier dan fabriek af en in leder. Maar die mens is er helaas mee
gestopt, was toen al een eind in de 60 en heeft dit gedaan zolang hij het nog kon.

Heb nu een adres in Kalken en ga die tegen de zomer waarschijnlijk iets laten maken voor mijn Ribelle, ik denk ook niet dat HD enkel overtrekken leverd.
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1320 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: 2022 Street Glide Special

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Heb me gisteren een mechanische reverse gear van Motortrike besteld, heb het na lang beraad toch maar rechtstreeks in de US besteld. Alles uitgerekend
wat betreft import en BTW kwam ik 400€ goedkoper uit dan in NL of FR daar kwam ik op 2.050€ bij de voordeligste.

Probleem is dat geen één van die verdelers in de EU het product op voorraad heeft, ze bestellen het dus ook gewoon in de US en rekenen dan de shipping
en taxen gewoon door aan de koper + dan nog eens hun winstmarge.

Heb het nu bij Revzilla gekocht met nog eens $210 korting op de adviesprijs zodat ik omgerekend all in rond 1.630€ uitkom.

Motortrike reverse gear.jpg
Motortrike reverse gear.jpg (64.25 KiB) 366 keer bekeken
Reverse.png
Reverse.png (245.71 KiB) 366 keer bekeken
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dorski
200-349
200-349
Berichten: 333
Lid geworden op: 24 jul 2020 15:01
Locatie: Brabant
Has thanked: 18 times
Been thanked: 104 times

Re: 2022 Street Glide Special

Ongelezen bericht door Dorski »

Gaaf, en dan op de startmotor aangesloten?
Wellicht nog een straffere batterij steken dan?
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1320 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: 2022 Street Glide Special

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Dorski schreef: 08 mar 2023 19:24 Gaaf, en dan op de startmotor aangesloten?
Wellicht nog een straffere batterij steken dan?
Neen is volledig mechanisch en niet zoals bij de Goldwing op de starter, door de hendel schakel je een extra tandwiel in en je bedient het dan gewoon via de koppeling zoals je zou vertrekken in eerste versnelling maar dan achteruit. Heeft ook veel meer kracht dan de elektrische versie op de starter en er zit wel een elektronische beveiliging op zodat je niet per ongeluk achteruit en op de motorkap beland van de wagen achter je als je snel wil vertrekken in 1ste :lol:

Bij mijn Goldwing heb ik zelfs de starter al laten roken dat die het gewicht soms niet kan trekken, zou je dan verder doen versmoor je de starter en de bedrading
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Gebruikersavatar
RC roadster
700-799
700-799
Berichten: 796
Lid geworden op: 03 jan 2020 19:33
Locatie: Affligem Belgium
Has thanked: 424 times
Been thanked: 400 times

Re: 2022 Street Glide Special

Ongelezen bericht door RC roadster »

Is wat geld ,... maar zal wel gemakkelijk zijn ;-). De installatie is deze moeilijk ? Of valt dit nog wat mee?
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1320 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: 2022 Street Glide Special

Ongelezen bericht door MoneyFor »

RC roadster schreef: 09 mar 2023 16:56 Is wat geld ,... maar zal wel gemakkelijk zijn ;-). De installatie is deze moeilijk ? Of valt dit nog wat mee?
Is in dit type mee de makkelijkste op de markt wat betreft installatie, ik reken op een uurtje of 3 maximaal.

Er was een systeem dat ik liever had gehad maar is niet meer te bekomen, dat verving de achterste pully en moest je niets doen in de transmissie.
Nu moet je 2 gaten boren tussen vel en vlees zoals we zeggen om het extra tandwiel te borgen, dus daar gaat je waarborg :lol: .
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Gebruikersavatar
RC roadster
700-799
700-799
Berichten: 796
Lid geworden op: 03 jan 2020 19:33
Locatie: Affligem Belgium
Has thanked: 424 times
Been thanked: 400 times

Re: 2022 Street Glide Special

Ongelezen bericht door RC roadster »

MoneyFor schreef: 10 mar 2023 07:48
Er was een systeem dat ik liever had gehad maar is niet meer te bekomen, dat verving de achterste pully en moest je niets doen in de transmissie.
Nu moet je 2 gaten boren tussen vel en vlees zoals we zeggen om het extra tandwiel te borgen, dus daar gaat je waarborg :lol: .
Als het lukt, trekt eens wat fotootjes van de werken ;-).
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1320 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: 2022 Street Glide Special

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Zal ik zeker doen
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1320 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: 2022 Street Glide Special

Ongelezen bericht door MoneyFor »

De reverse kit is daarstraks toegekomen, helaas wel zonder nwe pakkingen die er eigenlijk bij hadden moeten zijn.


Motor Trike kit.png
Motor Trike kit.png (2.85 MiB) 310 keer bekeken
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Gebruikersavatar
RC roadster
700-799
700-799
Berichten: 796
Lid geworden op: 03 jan 2020 19:33
Locatie: Affligem Belgium
Has thanked: 424 times
Been thanked: 400 times

Re: 2022 Street Glide Special

Ongelezen bericht door RC roadster »

Je kan weer vijzen ;-). Enkel nog wachten op de dichting ;-).
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1320 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: 2022 Street Glide Special

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Ja is weer klote, kan ik speciaal om die dingen gaan rijden :x
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Gebruikersavatar
RC roadster
700-799
700-799
Berichten: 796
Lid geworden op: 03 jan 2020 19:33
Locatie: Affligem Belgium
Has thanked: 424 times
Been thanked: 400 times

Re: 2022 Street Glide Special

Ongelezen bericht door RC roadster »

Ja, dat is wel klote,... . En zeker als het enkel voor de dichting is. Is dit een originele dichting, of een aangepaste dichting voor die reverse KIt ?

Ik heb nog een vraagje. Als je zo een reverse kit plaatst. Kan je dan nog een power clutch plaatsten? Volgens de HD dealer niet. Klopt dit ?
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1320 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: 2022 Street Glide Special

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Je kan een nieuwe oem dichting gebruiken maar je hebt er dan 2 nodig tegen anders maar één.

Je kan nog evengoed een power-clutch gebruiken omdat er niets veranderd aan de oem onderdelen, dit komt er gewoon tussen te zitten en zit voor niets in de weg.
Mocht dit zo zijn dan kon je de oem clutch ding ook niet gebruiken ;)

Heb ondertussen ook het systeem al wat bestudeerd en ben tot de vaststelling gekomen dat diegene die de "wiring cable" heeft bedacht gewoon een idioot is :lol:
Als je dat volgt in de handleiding ben je langer bezig met het elektrische gedeelte te installeren dan het eigenlijke systeem zelf, ik ga gewoon het contactje dat
er inzit doorschakelen naar mijn jiffy contact en klaar is Kris, dat doet dus net hetzelfde als die ganse kabelboom met 2 relais er tussen.

Je moet deze kabelboom dan aansluiten op je BCM, bobijn ( dus ook batterij er en bcm eruit ), achterlicht bekabeling, splicen in bedrading hier, splicen daar enz...
gewoon te belachelijk voor woorden eigenlijk terwijl je het gewoon met één simpel draadje net hetzelfde kan bekomen aangezien het jiffy contact net hetzelfde
doet.... voorkomen dat je in versnelling kan zetten terwijl je in achteruit geschakeld bent.

Heb me hierdoor al minstens 2u werk bespaard en schat het systeem nu dus op max 1u30 gemonteerd te hebben, ga langer onderweg zijn om de pakking op te halen :wall:
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Gebruikersavatar
DTP
5-9
5-9
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 mei 2021 21:06
Has thanked: 1 time

Re: 2022 Street Glide Special

Ongelezen bericht door DTP »

MoneyFor schreef: 30 nov 2022 17:37 Vandaag de Classic levers van Rick's toegekregen, heb hier een gokje van 300€ gewaagd :lol:

Bij verkoop van mijn Fat Bob heb ik de Rick's -Good Guys levers die daarop stonden eraf genomen en bewaard, bedoeling was om ze te gebruiken op deze Street Glide
maar uiteraard paste ze niet, gaan enkel op de Softail line.

Na lang bestuderen van de nieuwe Classic line van Rick's vond ik de basis montage van de levers er vrij gelijkaardig uitzien en toen kreeg ik het idee :arrow: Als ik nu eens
de Classic line kocht voor de touring om daarna te proberen de levers van de base te doen en om te ruilen met die ik had zodat ik de wat sportievere ogende levers op
de SGS kon gebruiken en de Classic op mijn Fat Boy. Dus het boeltje maar besteld en waarempel het is nog gelukt ook :D


Rick's Classic levers.jpg



Eerst maar eens gemonteerd om te kijken of alles paste, moet zeggen dat ik 0,5mm van het afstandbusje heb moeten draaien om alles vlot te laten werken,
foutje vind ik voor die prijsklasse maar was maar een klein werkje en voor iemand zonder draaibank ook best te doen met een stukje schuurpapier.


20221129_181242.jpg


20221129_181253.jpg




Dan de Classic levers van de base gedemonteerd om de Good Guys levers te monteren


20221129_182409.jpg



De Rick's-Good Guys op de SGS gemonteerd


20221129_181542.jpg


20221129_182404.jpg



Ben nu de Classic's aan het monteren op de Fat Boy en oogt leuk en zal zoveel beter te bedienen zijn, vind verstelbare levers altijd een meerwaarde voor het
rem en koppeling comfort, maar dat is mijn gedacht maar he.

.
Heb je toevallig ook de Thunderbike adaptive levers overwogen? En zo ja, wat was de afweging tussen deze twee? Ben je overigens tevreden over de levers nu je het al even in gebruik hebt? Ik overweeg ook de Rick's of Thunderbike levers, zodoende deze vragen. Bedankt alvast.
Gebruikersavatar
RC roadster
700-799
700-799
Berichten: 796
Lid geworden op: 03 jan 2020 19:33
Locatie: Affligem Belgium
Has thanked: 424 times
Been thanked: 400 times

Re: 2022 Street Glide Special

Ongelezen bericht door RC roadster »

MoneyFor schreef: 21 mar 2023 18:04 Je kan nog evengoed een power-clutch gebruiken omdat er niets veranderd aan de oem onderdelen, dit komt er gewoon tussen te zitten en zit voor niets in de weg.
Mocht dit zo zijn dan kon je de oem clutch ding ook niet gebruiken ;)
:wall:
Raar,... bij mijne maat hebben ze gezegd, dat dit niet kon. Ze hebben dan maar een Pingel electric shifter geplaatst. (mijne maat heeft een probleem met zijn linker hand)
MoneyFor schreef: 21 mar 2023 18:04 Heb ondertussen ook het systeem al wat bestudeerd en ben tot de vaststelling gekomen dat diegene die de "wiring cable" heeft bedacht gewoon een idioot is :lol:
Als je dat volgt in de handleiding ben je langer bezig met het elektrische gedeelte te installeren dan het eigenlijke systeem zelf, ik ga gewoon het contactje dat
er inzit doorschakelen naar mijn jiffy contact en klaar is Kris, dat doet dus net hetzelfde als die ganse kabelboom met 2 relais er tussen.

Hehehe,... . van iets simpel iets moeilijks maken. En daardoor de kostprijs verhogen ;-).
MoneyFor schreef: 21 mar 2023 18:04 Heb me hierdoor al minstens 2u werk bespaard en schat het systeem nu dus op max 1u30 gemonteerd te hebben, ga langer onderweg zijn om de pakking op te halen :wall:
Gewoon wat silicone op de oude voeg (dichting) doen ,... :lol: .
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1320 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: 2022 Street Glide Special

Ongelezen bericht door MoneyFor »

DTP schreef: 22 mar 2023 11:17 Heb je toevallig ook de Thunderbike adaptive levers overwogen? En zo ja, wat was de afweging tussen deze twee? Ben je overigens tevreden over de levers nu je het al even in gebruik hebt? Ik overweeg ook de Rick's of Thunderbike levers, zodoende deze vragen. Bedankt alvast.
Ik heb toen niet naar die van TB gekeken, denk dat ik ze in 2019 gemonteerd heb en ik vond de Rick's Good Guys de beste (lees sportiefste) optie voor op mijn Fat Bob.

Aangezien ik deze nu toch had door verkoop van de Fat Bob en ze wel leuk vond staan op de Street Glide maar deze niet paste heb ik de Classics gekocht en zoals mijn
verhaal hierboven in vorige posting reeds verteld passen ze nu wel door het swappen van parts tussen de CLassics en Good Guys.

Ik ben er zeer tevreden over, van zowel de Classics als de Good Guys die ik nu toch al wel 4 jaar gebruik eigenlijk.
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1320 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: 2022 Street Glide Special

Ongelezen bericht door MoneyFor »

RC roadster schreef: 22 mar 2023 12:52 Gewoon wat silicone op de oude voeg (dichting) doen ,... :lol: .
Dat is een gedacht, heb nog tec7 dat zal zeker lukken :girlwave:
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Gebruikersavatar
DTP
5-9
5-9
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 mei 2021 21:06
Has thanked: 1 time

Re: 2022 Street Glide Special

Ongelezen bericht door DTP »

MoneyFor schreef: 22 mar 2023 16:34
DTP schreef: 22 mar 2023 11:17 Heb je toevallig ook de Thunderbike adaptive levers overwogen? En zo ja, wat was de afweging tussen deze twee? Ben je overigens tevreden over de levers nu je het al even in gebruik hebt? Ik overweeg ook de Rick's of Thunderbike levers, zodoende deze vragen. Bedankt alvast.
Ik heb toen niet naar die van TB gekeken, denk dat ik ze in 2019 gemonteerd heb en ik vond de Rick's Good Guys de beste (lees sportiefste) optie voor op mijn Fat Bob.

Aangezien ik deze nu toch had door verkoop van de Fat Bob en ze wel leuk vond staan op de Street Glide maar deze niet paste heb ik de Classics gekocht en zoals mijn
verhaal hierboven in vorige posting reeds verteld passen ze nu wel door het swappen van parts tussen de CLassics en Good Guys.

Ik ben er zeer tevreden over, van zowel de Classics als de Good Guys die ik nu toch al wel 4 jaar gebruik eigenlijk.
Klinkt goed, bedankt voor je reactie. Ik verwacht kwalitatief gezien weinig verschil tussen Rick’s en Thunderbike dus het zal met name een stijl afweging worden.
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1320 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: 2022 Street Glide Special

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Om even terug te komen op de ontbrekende pakkingen, ik had dit dus gemeld bij Revzilla en zij wilden dit oplossen door deze na te zenden maar om alle eventuele
heisa bij de kl*** douane te voorkomen had ik voorgesteld om mij het aankoop bedrag van 2 pakkingen hier in Belgie, namelijk 18€ terug te betalen.

Daar konden ze zich direct in vinden en hebben dezelfde dag nog $25 terug gestort op mijn PP rekening, ik had nu dus 22,87€ teruggekregen en heb ze dan maar in
alle luxe besteld bij de HD dealer met thuislevering voor 23€ :lol:

Eind goed al goed en dikke :thumbs: voor de service van Revzilla
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Plaats reactie