Zo maar een stukje

Onzinnige en niet-motorpraat.
Gebruikersavatar
Blerf
100-199
100-199
Berichten: 101
Lid geworden op: 17 aug 2022 20:08
Locatie: Leeuwarden
Has thanked: 76 times
Been thanked: 92 times

Zo maar een stukje

Ongelezen bericht door Blerf »

Tsja....denk ik bij mezelf laat ik ook eens wat schrijven. Maar ja waarover dan? Maar eens beginnen dan over hoe ik bij een
H-D ben gekomen. Heb eigenlijk ook wel een Guzzi hart gehad. Heb er vier gehad waarvan twee Hydro-converts en twee California's.
Daarnaast ook nog een uitstapje naar Triumph gemaakt maar dat was van korte duur. Mijn laatste Guzzi was een mooie fiets al zeg ik het zelf beetje opgeleukt met een batwing en andere koffers. Het nadeel van de Guzzi is dat er niet zoveel veel aftermarkt spul voor de krijgen is. Maar niet getreurd er was en is een H-D zaak die het wel leuk vond om eens iets anders er tussen te hebben :D . Echter de slogan van... een keer in je leven .....bleef ook wel wat rond zingen in mijn hoofd. Maar dan kom je toch met een kleine teleurstelling als je hier en daar eens gaat informeren over de inruil. Dan springen de tranen je toch spontaan in de ogen... tot ik in gesprek met iemand kwam die de Guzzi wel een uitdaging vond. Hier stond de Sportster die ik nu heb, ik wilde ook een Sportster vanwege de zit en het betrouwbare blok...heb ik mij laten vertellen.
Behoorlijk opgetogen en blij verast was ik, nu nog het volgende....hoe vertel ik het thuis. Na een zeer intensief gesprek zijn we samen nog eens wezen kijken. Na enige tijd hebben we er de beroemde klap met de hamer opgegeven en was ik eigenaar van de heuse Sportster 1200 custum. Tot zover dit verhaaltje..binnenkort schrijf ik mijn bevindingen die ik tot nu toe heb wel op.
En nog even een plaatje van de Guzzi....voor de beeldvorming
Bijlagen
tempImagehwQ8L4.gif
Gebruikersavatar
botoo
200-349
200-349
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 nov 2020 20:22
Has thanked: 150 times
Been thanked: 232 times

Re: Zo maar een stukje

Ongelezen bericht door botoo »

Blerf schreef: 12 sep 2022 22:55 En nog even een plaatje van de Guzzi....voor de beeldvorming
Volledig helder Blerf, Guzzi mooi spul maar uiteindelijk wil je toch een Harley ;)
FXDLS :arrow: 'Sportster' on steroids
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2921
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2045 times
Been thanked: 1287 times
Contacteer:

Re: Zo maar een stukje

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Dank je voor het mooi geschreven stuk 🙏🏼👍🏽.
bow
1500-1749
1500-1749
Berichten: 1600
Lid geworden op: 20 sep 2015 23:36
Has thanked: 162 times
Been thanked: 344 times

Re: Zo maar een stukje

Ongelezen bericht door bow »

Mooi verhaal hoor , en de guzzi zag er mooi uit. Benieuwd wat je gaat bouwen, ik zelf wil ook een batwing op mijn Rocket zetten deze winter.
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1320 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: Zo maar een stukje

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Mooie Guzzi, heb in de jaren stillekes ( begin 1990 ) nog een California II gehad :lol: ... was één van de laatst gebouwde een 1986 dus, net voor de III uitkwam.
Weet zelfs niet meer hoe ik er ben aangekomen want dat was helemaal mijn ding niet, ik was toen helemaal in de GSXR's en iets anders was van geen belang.
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
matz
10-24
10-24
Berichten: 20
Lid geworden op: 23 sep 2015 12:11
Been thanked: 18 times

Re: Zo maar een stukje

Ongelezen bericht door matz »

Nou ik kan daar een eind in meegaan, ik heb voor mijn Cali ev nog eens een windscherm van je overgenomen, Blerf. En nu een paar jaar later ook weer eens Sportster. Voor mij zijn Guus en HD de merken die nog echt " good vibrations" hebben. En dan hebben beide weer voor en nadelen. Maar met een HD kan je meer kanten op om het je eigen personal touch te geven....dan maar iets rustiger de bochten door als op de EV. ;)
Gebruikersavatar
Blerf
100-199
100-199
Berichten: 101
Lid geworden op: 17 aug 2022 20:08
Locatie: Leeuwarden
Has thanked: 76 times
Been thanked: 92 times

Re: Zo maar een stukje

Ongelezen bericht door Blerf »

@ Matz...zo zie je maar ...kleine wereld :thumbsup:
Gebruikersavatar
Shadster
25-44
25-44
Berichten: 35
Lid geworden op: 21 okt 2022 04:24
Been thanked: 22 times

Re: Zo maar een stukje

Ongelezen bericht door Shadster »

Mooie fiets, Blerf, die California! Maar had je die Batwing niet op je Sportster kunnen overzetten? :lol:

Heb trouwens wel eens gehoord dat BMW's en Guzzi's nogal de neiging hebben te kantelen als je gas geeft. Is dat alleen zo als je stilstaat, of merk je dat ook tijdens het rijden?
When life throws you a curve, just lean into it!
Gebruikersavatar
Blerf
100-199
100-199
Berichten: 101
Lid geworden op: 17 aug 2022 20:08
Locatie: Leeuwarden
Has thanked: 76 times
Been thanked: 92 times

Re: Zo maar een stukje

Ongelezen bericht door Blerf »

;) nee daar merkt je eigenlijk niets van....
Plaats reactie