Zo maar een stukje...deel 2

Onzinnige en niet-motorpraat.
Gebruikersavatar
Blerf
100-199
100-199
Berichten: 101
Lid geworden op: 17 aug 2022 20:08
Locatie: Leeuwarden
Has thanked: 76 times
Been thanked: 92 times

Zo maar een stukje...deel 2

Ongelezen bericht door Blerf »

Zit wat te mijmeren achter het beeldscherm, het regent behoorlijk hier vanavond. Geen weer om de de motor te pakken.
Maar ja dat kan ook niet want daar is men mee bezig..... De vering wordt aangepakt. Ik had onlangs een ander zadel besteld,
dat ligt hier te wachten tot de brommer er weer is. Ben gewoon heel erg benieuwd hoe dat gaat staan. Voor alle duidelijkheid
het is een solo-seat met daarachter een bagagerekje. En tja wat zou ik nog meer willen, nou dat is inmiddels al bekend.
Een detachable sissybar en daarbij een leuke tas daarvoor. Ja want ik wil geen kofferset erop hebben. Dat zijn de plannen voor dit jaar dan maar weer dacht ik zo.Het idee van de sissybar-tas kwam door het filmpje wat hier op de site staat van de trip naar Italië zo zie je maar dat wat filmen altijd ergen goed voor is. Ik hoop dat we weer snel wat beter weer krijgen zodat weer weer op pad kunnen. Op een andere plaatst op het forum heb ik geopperd of er animo is om in het noorden des lands eens iets te doen en daar ga ik nog iets mee doen. Al is het alleen maar ergens een bakkie doen of iets dergelijks.We zullen het gaan beleven Zo ik sla nog een Underbergje achterover en vindt het mooi geweest voor vandaag.Volgende keer maar een langer
stukje schrijven....als de inspiratie er ook is :flag: .... zij die de oogjes dicht gaan doen groeten u allen...
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2921
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2045 times
Been thanked: 1287 times
Contacteer:

Re: Zo maar een stukje...deel 2

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Dank je!
Hou insop de hoogte; mijmeringen en de kop koffie!!
🙏🏼🙏🏼
Plaats reactie